۱۹ آبان ۱۳۸۵، ۱۱:۴۸

حسن ذوالقدر :

هیچ تغییری در ترکیب تیم ملی نخواهیم داشت/ این مسابقات محک مناسبی برای ملی پوشان است

هیچ تغییری در ترکیب تیم ملی نخواهیم داشت/ این مسابقات محک مناسبی برای ملی پوشان است

تیم ملی تکواندو ایران که بامداد پنجشنه تهران را به مقصد کرواسی جهت شرکت در یک دوره مسابقه تدارکاتی ترک کرده بود عصر روز گذشته وارد زاگرب شد.

حسن ذوالقدر سرمربی تیم ملی پس از ورود به این شهر در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد اهداف خود از حضور در این تورنمنت گفت: مسابقات کرواسی  از جمله معتبرترین مسابقات اروپا است که بهترین های قاره در آن شرکت دارند.

وی ادامه داد: حضور در این مسابقات می تواند برای بازیکنان ما یک محک خوب باشد. مربیان هم از آخرین وضعیت آنها مطلع شده و در زمان باقی مانده تا مسابقات آسیایی دوحه نسبت به رفع نقاط ضعف و تبدیل آن به نقطه قوت اقدام می کنند.

سرمربی تیم ملی تکواندو ادامه داد: برخی از بازیکنان چند ماهی است که از رقابتهای بین المللی دورهستند  و می توانند با حضور دراین مسابقات ضمن آشنایی بیشتربا قضاوتهای جدید خود را شرایط رقابتهای بین المللی وفق دهند.

ذوالقدر در مورد ارزیابی در وزن هفتم و یوسف کرمی در مسابقات کرواسی گفت: در تمام اوزان ارزیابی خواهیم داشت ولی توجه خاص ما معطوف به یوسف کرمی است . البته این نکته را ضروری می دانم عنوان کنم که هیچ تغییری در ترکیب تیم ملی نخواهیم داشت.

وی در پایان از وضعیت آمادگی نفرات تیم به نیکی یاد کرد و گفت: بچه ها در وضعیت مناسبی قرار دارند و پس از بازگشت به تهران تمرینات را برای رسیدن به اوج آمادگی انجام خواهیم داد.

لیست تیم تکواندو متشکل از هادی ساعی، بهزاد خداداد، علیرضا نصرآزادانی، مهدی نوایی، یوسف کرمی، مهدی بی‌باک، کورش رجلی و محمدرضا مهدی‌زاده در این مسابقات که از فردا آغاز می شود شرکت خواهد کرد.

کد خبر 404583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha